Vožnja s prenizkim tlakom v pnevmatikah je nekaj, s čimer se vozniki srečujemo vsak dan, le malo pa jih tudi zares redno preverja, ali je z njihovimi pnevmatikami vse v redu. V Nemčiji je moral denimo njihov klub ADAC v lanskem letu na cesti s prvo tehnično pomočjo zaradi pnevmatik posredovati v kar 147.000 primerih. Po nekaterih drugih raziskavah naj bi v Evropi kar 70 odstotkov voznikov vozilo s premalo napolnjenimi pnevmatikami. Pri nas ni veliko drugače, saj imamo navsezadnje tudi ceste primerne temu, da hitro uničijo ali vsaj načnejo pnevmatike. Zatorej se uredba, ki jo narekuje oblast v Bruslju, po kateri morajo biti vsi osebni avtomobili, terenski avtomobili za prosti čas in bivalniki, prodani po 1. novembru 2014, opremljeni s sistemom za nadzor tlaka v pnevmatikah, zdi povsem logična (enaka obveza od 1. novembra 2012 že velja za vse na novo predstavljene modele avtomobilov, se pravi tiste z novo tipsko homologacijo). Prenizek tlak v pnevmatiki namreč povzroči njeno prekomerno obrabo, povečuje porabo goriva, svoje pa doda tudi pri varnosti oziroma nevarnosti.”

 

Celoten članek lahko preberete s klikom na: Tipala za merjenje so po novem obvezna.